Thema Markten voor duurzame producten op congres

Gezamenlijk zullen Gubba, Goodies en het Ministerie van VROM het thema "Markten voor duurzame producten/duurzame lifestyles" op het komende Nationaal Sustainability Congres invullen. De organisatie is zeer verheugd dat dit thema daarmee een goede plaats krijgt op het congres en dat de genoemde partijen mee zullen werken om het congres tot een succes te maken.


Gubba wil de duurzame marktplaats zijn. Gubba als dé plek waar nieuws, producten én diensten met een duurzaam karakter bij elkaar komen. Gubba wil je uitdagen en verrassen met mooie, alledaagse, inspirerende en verantwoorde producten, ideeën en mensen. Gubba laat zien dat je heel goed bewuste keuzes kunt maken waar je ook nog vrolijk van wordt. Keuzes die passen bij een bewuste leefstijl waarbij genieten voorop staat. Gubba wil consumenten laten zien dat je leuk kunt blijven leven en tegelijkertijd je steentje kunt bijdragen aan een betere wereld. Met respect voor mens, milieu en omgeving.


Goodies is een NIEUW multimediaconcept dat zich richt op mensen die lekker én bewust willen leven. Goodies bestaat uit een glossy magazine, een website, een televisieprogramma en een beurs annex cultureel evenement. Het magazine en de website zijn vanaf 9 november 2006 te koop respectievelijk on line. Het wekelijks televisieprogramma startte in maart 2007 en wordt gepresenteerd door acteursechtpaar Antonie Kamerlingh en Isa Hoes.
Goodies wil bijdragen aan de groeiende aandacht voor producten die met respect voor mens en milieu zijn gemaakt. Voor mensen die bewuste keuzes wíllen maken, biedt Goodies de informatie om dat ook te kunnen doen